تبلیغات
برای بهترینم - افزایش خلاقیت خود را با یک پیاده روی در جنگل

افزایش خلاقیت خود را با یک پیاده روی در جنگل

شنبه 11 دی 1395 12:59 ق.ظ

 

افزایش خلاقیت خود را با یک پیاده روی در جنگل

  • افزایش خلاقیت خود را با یک پیاده روی در جنگل

    پاک کردن ذهن خود را از فکر به اندازه آگاهانه که ممکن است برای مدت کوتاهی به طور چشمگیری می تواند به بهبود فرایندهای شناختی خود و توانایی های حل مسئله. هنگامی که به شما اجازه رفتن از چیزهایی که به نظر می رسد بالا از ذهن همراه با تمام محرک های خارجی که سیل مغز خود را با سر و صدا، پس از آن ذهن فرعی خود را آزاد برای رسیدن به کار حل مشکلات و روشن دیدگاه های خود را است. آزاد کردن ذهن خود از درهم و برهمی نیز بدن خود را شل و کمک می کند تا به کاهش استرس است.

    پیاده روی و افشای ذهن خود را به طبیعت روش های موثر برای کاهش استرس و تحریک فعالیت مثبت مغز است. اگر شما دسترسی به یک جنگل، و یا یک محل که در آن شما می توانید برای یک ساعت یا بیشتر احاطه شده توسط درختان و طبیعت راه رفتن، و سپس شما می توانید ایده مدیتیشن با ورزش و طبیعت دریافت بیشترین افزایش در عملکرد ذهنی خود را ترکیب کنید. اگر شما مشکل مراقبه در خانه، پس از آن این روند می تواند به شما کمک کند. البته، شما همچنین می خواهید منافع سلامتی رهایی از استرس و ورزش به طور کلی به دست آورید.

    قبل از شروع، نوشتن یک مشکل یا موضوع که شما می خواهم برای پیدا کردن پاسخ و یا وضوح بیشتر. ارسال این حروف بزرگ با حروف درشت بر روی یک تکه بزرگ از کاغذ، و خیره در آن را برای چند دقیقه. سپس، ترک که تکه کاغذ را روی میز خود را، نوت بوک و قلم خود را و یا مداد را با شما و شروع یک ساعته خود را پیاده روی. به قدم زدن معقول، نه یک قدرت افزایش نگه داشتن سرعت. اگر شما ورزش بیش از حد به شدت با این روند، ذهن خود را آغاز خواهد شد که در مورد چیزهای دیگر فکر می کنم، مثل درد در پاها و ریه های شما را و فاصله و در عین حال برای پوشش. شما می خواهید ذهن خود را به رایگان به استراحت و ساده تر خواهد شد اگر بدن شما است آرام و انجام آنچه در آن طراحی شده است را انجام دهید، و پیاده روی است.

    روشن کردن تلفن همراه خود را خاموش و پخش موسیقی آی پاد خود را ترک در خانه. همانطور که راه رفتن، اسکن جنگل، درختان، چمن، بوته زار و آب برای هر چیزی که به نظر می رسد و یا برای تلفن های موبایل خفیف جالب و نوشتن آن را در دفترچه یادداشت خود را. شما به دنبال برای مواردی که در غیر این صورت به نظر می رسد دنیوی، مانند پوست درخت جالب درخت، علف اضافی قد بلند، یک گل وحشی زرد یا یک شکل غیر معمول در یک درخت که شما را به یاد چیزی. مطمئن شوید که شما راه رفتن نگه دارید و به سادگی متوقف و اسکن یک منطقه. چشم و گوش کوک شده به همه چیز در اطراف شما خود را نگه دارید، و توجه داشته باشید مختصری در مورد آنچه شما مشاهده.

    پیاده روی باعث تحریک سلول های عصبی در مقابل مغز و فعالیت سیناپسی افزایش می دهد. همچنین تعادل هورمونهای استرس و کمک می کند تا شما را به مدیریت و مقابله با استرس. تمرکز چشم و گوش خود را بر روی آیتم های در طبیعت بیشتر تحریک مغز و هل افکار دیگر به پس زمینه. این روش شبیه سازی عمل مدیتیشن با آزاد کردن ذهن خود را از افکار آگاهانه، با مزایای افزوده تحریک نورون ها و از بین بردن استرس.

    اسکن جنگل و یادداشت برداری تنها در خدمت به تمرکز ذهن بر روی چیزهایی که تحریک مثبت و نه بر چیزهایی که به زندگی خود را اضافه کنید استرس است. شما ممکن است را انتخاب کنید برای حفظ و یا پرت کردن یادداشت های خود را بعد از هر پیاده روی. تمرین این راه رفتن در-جنگل روش چند بار در هر ماه و به زودی شما پیدا کنید که وضوح بیشتر، بهبود حل مسئله و کاهش استرس است.

    منبع

برچسب ها: افزایش ، خلاقیت ، خود ، را ، با ، یک ، پیاده ،